Terugbetaal- en retourneringsbeleid
Overzicht
Ons retour- en terugbetalingsbeleid is geldig tot 30 dagen na aankoop. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Boek met duidelijke gebruikssporen
- Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met mij op via isabel@ibouttens.be.
Omruilen
We vervangen artikelen alleen als ze beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar isabel@ibouttens.be en stuur uw artikel naar: Isabel Bouttens, Vossenstraat 52, 9090 Melle
Shipping returns
Om uw product te retourneren, stuur uw product op naar: Isabel Bouttens, Vossenstraat 52, 9090 Melle.
De verzendkosten voor het retourneren van uw artikel is voor uw rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Contacteer mij op isabel@ibouttens.be voor alle vragen in verband met uw retour of terugbetaling.